suck -.-

suck




assa ibland önskar jag att jag inte såg ut som jag gör
lixom visst jag fattar att jag ser ut som jag gör ;)
haha självförtroände :**
meen aa min kropp e bra o hela jag e vacker
men folk kryddar så mycket :s
lixom skriva på msn hela tiden att de blir k*ta bara av att se mitt ansikte :S
lixom så ni menar att hade du sett mej i bikini så hade du kommit??
lixom jag e trött på kommentarer som het sexig osv.
visst man kan säga de en gång
men inte sitta i en timme o skriva samma sak om o om igen -.-


usch usch usch -.-



men jaja nu ska jag städa klart
fick typ panik innan ´
ville slita ut mitt hjärta
och jag slängde ut alla kläder från min garderob 
så nu kan man inte se mitt golv usch <3 

aja puss ;**  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0