tjohej ;D

heeej ;D


känner att jag uppdatterar bara
bloggen på kvällarna

fyy på mej  :@ xD


meen vad har hänt idag...
hmm jaa faktiskt inte så mycket
städat mitt rum
DUKTIGT AV MEJ ;D
haha mamma blev jätteglad ;D
älskar att göra folk glada <3

meen usch vad ont jag har i min rygg ):
och imån blir de gympa oxå -.-
meen taggar för imån börjar helgen juh =)

har faktiskt inga planer än =)
känner för att bara sitta hemma med tända ljus
lyssna på musik läsa någon bra bok eller kolla på film <3


sova länge o så

imån kommer bilder på hur mitt rum ser ut tror jag =)
och kanske videoinlägg :$

men nu får ni nöja er med en bild :**

fick frågan idag också om jag hade silikonläppar =)
svar på frågan :
nej , mina läppar är naturligt
stora :**








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0