suck på internet -.-

SUCK PÅ MITT INTERNET -.-

Asså det tar typ 10 min för att komma in på en sida -.-
jag överlever inte utan musik o mitt i låten stannar de typ -.-
usch mitt rum ser förjävligt ut -.-

som jag skrev innan fick jag panik innan o slängde ut alla mina kläder
så nu ligger allt på golvet tack vare att jag inte orkar städa -.-
usch mår illa igen -.-

känner att jag klagar sjukt mycket men hela dagen har varit cp -.-

pratade innan med min fader xD
härligt det var att höra hans röst och de slutade med att jag o han satt
och grät i tele..
jo ni kanske undrar varför vi grät, eller?

jo jag kunde väl tänka mej de..

meen de e en lång och hemsk historia som jag tar någon annan gång <3


nu ska jag gå o sova och imån kommer lite bilder på hur mitt rum
såg ut idag o efter städningen <3

godnatt :**

pusspuss :*






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0