heelllllooo ;D

åhh heej på er <3
bloggade inte igår<3
sorry (A)
hade typ inte tid o så <3
men tänkte bara säga te alla att jag inte ska till skolan imån <3
o då tror alla att åhh då kommer de jättemånga spännande inlägg o så
men nej, nej tyvärr min dag e fullproppad om man säger så
ni kan få se mitt schema inför morgondagen <3

* vakna
*hoppa in i duschen
* klä på mej
*sminka mej
*fixa håret
*äta ( om jag orkar )
*fixa huset o mitt rum snabbt <3
*10:30 farfar hämtar mej
*11:10 tandläkaren <3
*15.30 mamma kommer till farmor & farfar <3
*städa hos farmor o farfar <3
*åka hem <3
*käka ( om jag inte har käkat hos M&M ) <3
*PLUGGA :< BUUH
*sätta sej vid datan (A)
*och sen blir de väl dags att sova -.-


joo som ni ser rätt mycket att göra och till de måste jag hitta tid att gå till
min praoplats oxå -.-
assa min svenskalärare har fått för sej att vi ska redovisa vår
prao muntligt -.-
som om de inte skulle räcka skriftligt menar jag lixom -.-
för vi har massor av prov o läxor o te de ger hon oss någon patetisk muntlig uppgift
suck -.-

och jag känner mej så sjukt duktig xD eller inte xD
haha vet ni hur mycket jag ligger efter ? xD
J*VLIGT MYYYCCCKKKEEET
usch mamma tycker att jag måste ta tag i mina läxor
haha kanske sant men jag orkar inte me skolan
den tar lixom död på mej  :<

meen nu ska jag lägga mej i min mysiga säng med datan och kolla på film ;)
kommer ett inlägg till antingen efter midnatt eller imån på morgonen <3


puss sov gott ;**



sjukt sööt hund en sådan vill jag ha <3
elleren golden / labbe <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0