heej ;D


hello ;D
pözz på lite av dagen iaf <3
pratade me världens underbaraste på morgonen
sen så hade man engelska
läraren fick typ ryck på mej
för att min mapp låg hemma
men hon borde juh förfan vara glad att man pluggar hemma xD
aja sen typ 5 i 9
så gick brandlarmet så de
man gick ut o ställde sej i ösregn -.-
usch -.-
kommer juh bli sjuk tack vare skolan -.-
men men sen hade man no
disikerade en gris
BLÄÄÄÄ :(
de luktade hur illa som helst :O
usch
sen hade man musik trödde jag skulle somna
och de va iskallt :O
sen mat <3
haha x´D
jag e salt o mia e pommes :**
aja sen hade man luciaövning
fattar inte att man går med i lucia om man inte tar de seriöst -.-
men men sen hade jag so
buuh
assa vi snackar om krig mellankrig och allt de där
assa palla -.-
visst de e hidtoriskt o så men men xD
haha känns som alla tycker att de e jättekul
men jag får inte in ett dug av de
seriöst de e som att alla ord går in genom ett och går ut genom andra örat <3

aja v 50 kommer troligen underbaraste till mej <3
haha bara för att underbaraste vill se mej med i lucia xD

nu precis har jag strökt kläder
snart ska jag duscha o lägga mej
imån kl : 08:00
blir de kyrkan ännu en ny övning inför lucian :*

meen bloggar kanske sen < 3
pöss pöss :**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0