...

Här skriver Saandruu med världens största huvudvärk
En Saandruu som saknar en något så enormt mycket <3
En sandra som måste ta tag i sitt liv inna hon rasar helt ner te botten
för just nu e de på gränsen </3
vill inte tillbaka te mitt gammla liv då man bara tänkte på en sak..
Nu har jag kommit upp en bra bit
och allt jag säger om att jag mår bra en en stor jävla lögn
jag äts upp innifrån av små parasiter som utnytjar mitt liv, 
jag leker stark för att folk inte ska fråga för mycket 
men inombords bryts jag ner mer och mer för varje dag som går 

nee nu ska jag nog inte klaga mer utom istället gå och sova bort resten av dagen
imån blir de att prata i tele på morgonen sen skola
imån börjar träningarna inför Lucian också :*
puss hej <3






och så ser jag typ ut när jag e förstörd och börjar bli uppäten av de små jävla parasiter... som sagt när de BÖRJAR!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0