veckan -.-

heej bloggen <3

hmm känner att jag måste skriva av mej lite... -.-

min vecka har varit helt cp -.-

Måndag :

sitter i skolan på mentorstiden
så kommer min lärare o bah
L: Sandra kan du komma till grupprummet jag måste prata alvar med dej!

och hon lät inte glad
och eftersom jag inte hadde gjort något så lixom tänkte jag bah va fan har jag nu gjort? 

S: aa visst? 

så går jag in o direkt börjar hon me att jag "inte" sköter skolan -.-

meen shit jag har varit sjuk ??
kanske därför jag inte har kunnat skriva alla prov??

Tisdag :

usch jaa börjar typ lipa så fort jag tänker på de :'(
så de behöver vi inte ta...

Onsdag :

gick typ hela dagen o deppade, tack o lov hade jag studiedag :D

Torsdag :

jaa får reda på lite saker ja som inte va roligt

Fredag:

bröt ihop på matten -.-

och på gympan fick jag ryck gick o slängde mej i snön i linne ;D
haha de var kul =)
meen nu mår jag inte alls bra så snart ska jag duscha bädda ner mej i sängen och sova (A)
HÄRLIGT ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0