heej ;D

heej!!
okej jag erkänner jag kanske inte höll mina ord..
bloggarinte alls lika mycket här som på bloggplatsen..
och funderar starkt på att ta bort denna bloggen..
lixom jag hinner inte med 2 bloggar
plus att jag har också ett liv och inte bara sitter vid datan..
håller med jag har suttit rätt mycke de senaste dagarna..
men då har jag hängt mest på msn bdb fb bloggplatsen heting kamrat och alla andra sidor jag har -.-
usch orkar inte hålla koll på alla >.<
men jag funderar som sagt på att ta bort denna bloggen..
eller så stannar den kvar men kommer verkligen blogga sällan på denna.
så vill ni veta vad som händer i mitt liv
så gå in på

www.saandru.bloggplatsen.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0