14-12-2010

usch denna dagen har inte alls varit bra..
vaknade strax innan 3 inatt av att jag skrek skakade o grät..
mardröm igen..
kunde inte sova mer så jag låg i sängen lugnade ner mej..
låg o tänkte..
sen så gick jag upp kvart i 7
åt frukost..
fick o la mej..
gick upp halv 8
klädde på mej fixade mej gick till skolan
hade engelska första lektionen
sen 20 min rast
no
10  min rast
musik..
suck..
sen mat.
potatis o fisk.
de e som vanligt på tisdagar juh -.-
börjar seriöst bli uttjatat
fisk varje tisdag -.-
meen iaf sen hade jag engelska..
i mitten av engelskan gick jag till
kuratorn..
hade bokat tid hos henne..
så va o snackade me henne..
lite lättare på hjärtat blev de <3
sen hade jag so
gick hem
åt..
blev bråk..
farmor o farfar kom till oss..
drack kaffe..
klädde på mej
gick me syrran te kyrkan för att kolla på brorsans luciatåg
så härkte jag att HAN satt precis bakom mej..
PANIK...
började skaka
men jaja

i miss u...


meen iaf nu sitter jag här o känner att jag ska gå o sova -.-
ska upp kvart över 7 imån <3

aja puss puss :**

/saandru



Kommentarer
Postat av: jessica

låter som en dålig dag :/

2010-12-16 @ 13:19:53
URL: http://jessicahagstrom.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har nu kört igång julklappstävlingar

& det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-12-16 @ 22:49:57
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0